The moon embracing the star

Assalammualaikum awesome readers!

So hari ni saya nak ber reveiw pasal satu drama Korea yang sedang ditayangkan kat 8tv.

*tajuk boleh lihat pada title of the post~

okay.sebenarnya aku tak follow pun cerita ni dari awal.tau tau je dah mula entah episod ke berapaa.
and aku bukan selalu pun follow up cite korea hape yang tengah hangit sekarang.

but for this story is different.eheh.ayat hiperbola.
okeylah.dipendekkan cerita.aku tengok cerita ni pun sebab..

THE MAIN REASON sebab pelakon utama cite ni penah masuk Runingman.
and time tuh diorang buat ala2 macam cerita ni laa simple nye.
that Han Ga In tu and semua Runningman members hilang ingatan mase dorang kecik-kecik.
it ends up yang sebenarnye first love couple tu is Haha dengan Ga In.

makanya tertarik lah aku nak menengok rupee cerita ni.
reason lain?

eheh.

sebab tiap kali tengok cite ni mesti ade watak yang nangis.
almost tiap episod.
kejap Maharaja nangis.kejap Wol nangis.kejap lagi ntah-sapa-sapa-ntah nanges.hik.

its macam terlalu meruntun perasaan dan emosi serta limpa dan paru-paru.erk ^.^
yelah.bukan senang nak tengok hero cerita nanges nanges kann.lol.
sampai la mase aku tulis post ni aku still tak tau the end of the story.
sebab terlalu complicated.

and kalau nak difikir balik kisah dia orang ni memang serius kesian la kann.
sape suroh dia jadi maharajaa.

tapi nasib baik lah dua-dua bijak smart.
hik.
Maharaja tu tau jee pembesar-pembesar dia jahat and cuba nak gulingkan dia.
heh.tau la Maharaja muda lagii.
tapi try carik bukti takde so takleh nak dakwa-dakwi sesuka jiwa aje.huhh T________T


okeylah.
jom same-same tengok citer ni sampai ending dia kay?
isnin sampai jumaat,pukul 8.30 malam kat 8tv.hik.
jumpa uolls nanti.

till the fingers meet the keyboard again.
have a nice day peeps!
wassalam :)

koyak kertas : hari jumaat ni,25 April keluar result untuk Matriks.pray the best for me.cuakk dehh