Le birthdayy girl

Holla :)

hari ni hari bersejarah.
okay stop belek buku sejarah tu.takde pun tarikh ni dalam hikayat Merong Mahawangsa ke hape.
today is my born day.wee~

Alhamdulillah.
Allah bagi aku peluang hidup lagi kat dunia ni.it's almost 18 years.

and the first person wishing me...*saja bagi gempak*
is my best buddy Cik Raudhah dari Bota nun..
sanggup dia call tepat pukul 12 malam nuhaa..
dah la aku dah lena tido dengan mata bengkak *err,taknak cerita
cakap pun aci mamai2 aje.hik.

that morning adik aku call dari Sabda tu haa.terima kaseh.teharu sobs.
and Ibu Abah la ofkoss wish.
then bukak facebook dah jangka mesti melimpah-limpah wall aku dengan wish.
*eceh poyoo
thanks.
I don't need those sweet words.I just wanna thanks for wishing and for your du'a.
Alhamdulillah.
Dear Cik Raudhah.your words make me terharu macam nak nanges depan laptop.
yeah,kau ade saat aku need someone.sharing my joy. :)

and paling buat aku terharu sorang akak ni lahai.suka buat orang teharuu.
Dear Cik Lemon or Aan,thanks a lot.speechless gilaa dibuatnya.
thanks-buatkan video siap subs lagi siap upload lagi kat youtube.
thanks,spending your time dengar cerita sedih aku.
thanks for those ayat semangat yang kau bagi.
thanks-infinity.aku rasa macam nanges kat sebelah kau semalam.

and also credit to Cik Jieha nun jauh kat Johor sane.
beria suruh aku tuleh kat blog ni haa.
yeah,aku tak lupa lah kau Maksu..semoga bahagia lah ye.

and for my birthday,my parents bagi laptop.rezeki Alhamdulillah.
semoga barakah hari lahir ni berkekalan.
anda, anda dan anda yang memberi mesej.terima kaseh.
serius saya terharu.


May Allah bless.

koyak kertas : makin bertambah umur,makin dekat kita dengan kematian.Astaghfirullah.