sweet pain

Assalammualaikum (:

first thing of all,mari kita bersihkan sawang2 kat blog ni.haihh..
okayh.tangan terasa kekok menekan keyboard.
oh,bukan ape.sebab di ruangan ini.blogging.
kalau kat facebook idok le giteww.ahaa.

back to the title.sweet pain.

the sweet was my Graduation Day at Intesaber.
a wonderful day.a blessful day.
dapat jumpa balik mereka2 yang dah hampir 3 bulan tak bersua empat mata.
happy for infinity.
dapat merasa pakai jubah hijau ala2 kat Hogwarts.ehee.jubah UIA tuu.
dapat tukar-tukar ceritaa.gosip letteww.
dapat merasa naik pentas dewan tuh.
walaupun hanya sekeping sijil and plak.
tapi dah enough.cukup bermakna.
aku tak faham kenapa ramai sangat yang taknak datang.
okay finee..taknak ambik tau langsung..
sepanjang majlis haru je sebab aku duduk depan Amirul Syazwan a.k.a. Rool yang kecoh gilaa.
tapi it's fun.orang macam tu yang meriahkan suasana.hehs.
and the most best things for sure sesi fotografi.
eheh.bila part free style je masing2 cakap 

     "Gwiyomi weh Gwiyomi"

haha.dahsyat betol pengaruh.ekeke.
nothing much to say.would love to express in picturas.ahaa :)

 peacee :)

 terima kaseh tuan


 with Mahirah and family

 Zulaikha and Wahidah.
antara orang2 yang keep on bagi semangat sepanjang aku kat sini.


 Girls of Zealousians yang datang :)

 budak budak cemerlang dapat la duduk depan.wee :)

 LOVES of Zealousians
will miss this time forever <3 p="">
 tak cukup seorang.
wif my dearest dormmates Dayah and Anirah.
most understanding people I knew here.
nangis ketawa bersama :)

 gwiyomii

We are Alumni of Intesaber!!

sweet pain.


lepas ni dapat lagi ke jumpa kawan-kawan macam yang pernah aku kenal kat bumi Intesaber ni.?
yang sudi mendengar.
yang rela menolong.
yang ada saat aku down.saat aku rasa loser gila.
yang ajak puasa isnin khamis sama2.
yang ajak pegi sembayang dhuha sama2.
yang ajak kejut orang qiam sama2.
yang ajak study group sama2.

aku akan rindu semua ni.
dorm Ummu Salamah,penguat aku.
kelas 4 and 5 Taufik.pembakar semangat aku dalam diam.
cikgu2 especially warden asrama.
budak budak BADAR.yang selamanya sempoi.
sahabat Zealous.kita pernah bersama.


Big time.Hands down.
May Allah bless.


koyak kertas : people might thought that I was 'sombong' tapi tu adalah orang yang belum cukup mengenali diri aku.Or should I say belum kenal Ila?hehs.