PBAKL 2013

Assalammualaikum readers!

So this supposed to be written for the past two or three days tapi hari ni baru ade sense nak menulis. eheh.
jadi bila orang lain dok kecoh-kecoh nak pegi Pesta Buku kat PWTC tu,saye pun nak jugak pegi!

dekat dua tahun kut tak pegi.
dulu masa sekolah kat SMKA Slim tiap taun wajib pegi.ahaa.

okeh back to the real stori.
plan asal nak ke Pesta Buku ni mulanya dengan geng-geng Slim dulu.
tapi yeah,aku orang yang beria-ria ajak orang lain.
last-last aku yang tak join dia orang.hihii.
tak pe lah takdak rezeki lagi even tho aku jeles tengok gambar deme ramai-ramai en.

and then aku join lah lawatan sekolah ayah aku.
pegi dangan budak sekolah woo.
mujur ade geng.aku ajak si Piqah sekali haa.

bersemangat waja lah kitaorang pegi tu.
tengok-tengok rombongan tuh pegi Planetarium Negara dulu.
but  not bad la kat situ.
dapat tegok siaran pasal angkasa lagi.
walopungg kaki naek cramp bahana memanjat tangga-tangga yang banyakk.. T___T

and then solat zuhur kat Masjid Negara.
tetibe nampak macam orang pakai baju yang aku kenal sangatttt.
yeah. pelatih-pelatih PLKN kau.kumpulan dua lahnie.
waaa,rindu gilaa.tetibe terus teringat kem kan.ehee.

lepas tuh baru kami gerak ke Pesta Buku.
aku dengan Piqah eager gila kot.
masuk-masuk je kitorang aim nak pegi booth Jemari Seni dulu.
grap Anthem.hooyah!
lepas tuh baru gerak pegi booth2 lain.
penat woo jalan.merempuh orang bagaii.

and rezeki aku lah terjumpa Zahidah ngan Bella kat gerai mana entah.
dia orang cite ade jumpe Peah a.k.a. Vice precident Badar Intesaber.
hurmm, Darul Quran cuti kot.

and lastly ni yang aku dapat sepanjang kat Pesta Buku nii.


yeah.enam novel huhh.
tapi harge dapat murah la.


here we go.
tertarik dengan dua nie.


ni dari booth Gempak Starz.
mule-mule beria tanak beli.


buku nota yang selalu jadi buruan aku.
hahaa.

sorry gambar malas sangat nak tonggang terbalikkan.hihii.
memang a day of blast lah kan.

harap nya tahun depan dapat pegi lagi *berangan.


koyak kertas : jumpa penulis muda Cik Q di gerai JemariSeni Adiwarna.siap dapat sign lagi.wee~