sebaya tapi tak serupa

cik angah wanna wish u all
assalamualaikum :)

hula bloggers,readers and yg senangkatan dengannya..
dah berkurun lama tak update blog.busy siapkan homework.ahh,tipu semata.
okay.entry kali ni saja sebenarnya takde topik menarik pun.
hahahhh :p

actually nak cakap pasal people around me yg sebaya tapi... *sambil muka tunduk bawah sikit*
diorang lebih awesome or FEHMES la senang cerita kann.
sesetengahnya ada yg dah jadi public figure.sampai ada fans club sendiri *fuyoo..*
dah.dah.enough merepek.
lets check it out.

twins dari band Boyfriend

ha,diorang berdua ni ahli dari band Boyfriend.
nama,rahsia la.
takde la.aku kan tak-berapa-nak-fanatik korea
tapi the black hair one is the brother.
SEBAYA kot.makna nya,
diorang amik tak SPM tahun depan ye..??
sama la.
tapi comel en.mata BULAT.
okay2.enough that.

shahrin cool *vlogger*

okay.maybe ade yg still tak kenal siapa mamat ni.
dia ni geng2 matluthfi and anuar hadi jugak.
buat video and upload kat youtube.
beza nya,dia ni sama umur dgn aku.
maybe video dia tak setanding dgn matluthfi and so on.
tapi kira bagus apa budak sebaya aku boleh buat video Co0L macam dia.
from me,keep it work :)
najwa latiff *youtube singer*

yang ni kalau tak kenal tak tau nak kata apa lah kann.
sedangkan adik aku pun dok hafal lagu dia.
btw,she's sixteen.sama baya sebaya kott.
and dia dah pernah buat persembahan kat AJL.
respect la.
buat najwa ; best of luck 

*cece,macam depa2 ni baca blog aku jer.
  
hanim kahiruddin *awesome blogger*

yang ni kalau tak kenal jugak..
cece,ni sebenar nya my friend.
b4 that,hanim sory curik gambar kau.
tak tau lubuk mana lagi nak korek.
actually aku sangat respect kau.
gaya penulisan kau dalam blog.
matured.
tak pernah bosan.
and semua benda kau redah.
fleksible,ain't you?
siapa2 yg teringin nak baca her hikayat,
kindly go to
Hanim Khairuddin


dan mungkin ramai lagi people out there yg fehmes fehmes belaka tapi yg setakat pengetahuan aku ni la.
sory,aku bukan kaki search macam si Anis Ohsem.oh anis,kau memang ohsemm.
okay.rasa nya tu je melalut kali nie.
wait for my entry for the next 2012.
walawehhhh,minggu depan dah kena balik hostel!!!!
macam tak percaya je.
btw,banyak lagi barang tak ready.
takde semangat la :(

END.
till hands meet the keyboard again :)


koyak kertas : tak sangka cuti dah nak habis.dan tak sangka,tahun depan i'm seventeen!! :)