jieha's call :)

the owner of blog feel to wish u assalamualaikum :)

hai readers (!) 
actually pagi tadi aku dapat call dr kawan lama yg memang dah jauhhh tp dekat di hati.
*hamboih ayat*
sebenarnya yg call tadi cik najieha sujani.yep,org johor tu lehh.
senyap senyap je call pakai handphone mak dia.ye lah maxis ke celcom memang MURAH.

by the way.sorry to her cause aku pun tak contact dia. 
punye la banyak bende melalut keluar tadi.
sampai satu part,jieha cerita ntah-sape-sape-ntah masukkan dia dlm group putera kat skype.
tapi dia tak skype dgn diorang pun *jieha takdak webcam*
just dia add one of them.kawan aku jugakla.
then jieha tanya dia, 'kau tak contact aina ke cuti ni?'
and kawan aku tu pun balas lebih kurang la.dia cakap aku sombong.
*cess,okay.aku tak marah ponn.*

and the rest is history.< konon tiru ayat hlovate jer.

actually jieha.bukan aku tak nak contact dia.
cuma aku rasa rendah diri dgn dia.
betul fatini cakap,aku dah delete number dia.
and maybe betul jugak ape yg jieha cakap tadi,

       'aina ko delete number dia sebab ko nak menuju ke arah kebaikan ye?'

that is ONE of the concrete answer.
but don't get me wrong.
aku still anggap dia kawan.
it just..aku tak nak rosakkan nilai persahabatan tu dgn benda lain.
jieha sendiri tau kan.dulu-dulu kala kitorang macam mana.
*eh eh jangan fikir luar alam sangat ye*

maybe dia still anggap aku ni kawan dia.
okay.aku pun anggap dia kawan.
tapi siapa tahu ape akan jadi esok?minggu depan?tahun depan?
aku tak nak persahabatan tu jadi tunggang langgang pasal benda lain.
sebab aku pun tak tau ape akan jadi esok.
dan aku pun tak nak dah fikir pasal benda benda luar alam tuh.
biar dia dgn life dia.
aku dgn life aku.
that would be OKAY.

ele,dun worry la.
aku sayang semua kawan kawan aku.
captured during 3 jabir party 2010
kenangan kat aras form three yg tercinta :)


captured during hari anugerah 2011 at SRISS
masa ni still lagi warga SRISS

last kenangan bersama jieha :)
aku tak nak friend forever.
kita tukar jadi friend till jannah kay?



jieha.
kita kan share ayat yg sama.

kau takde dah lalat lalat.
aku pun takde dah ayam ayam.

that was our past right?
aku tau aku tak sekuat kau nak face everything.
kau dah lalui macam macam dalam hidup kau.
yg aku tak pernah lalui pun ada.
ingatlah jieha..
all that things mematangkan diri kita.

maybe ada hikmah aku buat macam ni.

last but not least,
pray for me kayh?


i'm done.thanks for reading!

*maaf kalau ada kekasaran dalam entry ni atau entry2 yg lepas.
tak berniat nak sounds sape sape.kayh. :)




koyak kertas : tahun depan dah janji dgn fatini tak nak dah fikir pasal boys ni.HAHA.