salam perpisahan buat jamal :)

cik angah wanna wish u all


assalamualaikum :)


hari tu ZEALOUS buat majlis sempena Jamal Asyraf nak pindah.

sebab die pindah tu,tak perlu la diberitahu.

mule2,dgrla ucapan dari Jamal and Syamil(ketua excel 4)


tu la Syamil.

blkg tu Iskandar (bhgian backdrop)

ni la Jamal.

*aku tgkp dr jauh je.sgn nk gi depan*


so,kitorang makan-makan.

then tgok slide show.

byk gmbr2 time dorang f3 dulu.

(so,konfirm gamba aku takde :p)

them persembahan--sesuai kot.

aku rase ramai2 atas tu.

dgr suare fazree je.

hahha!!



tetibe kan,tgh2 syok dok lyn video...


BLACKOUT!!


haduy,sian dorang.

aku dh kelam dah.



hehe.padahal tgh blackout nie.

cuak.cuak.
takot.takot.


lastly,ade balik.
then sesi tgkap gmbr.
aku ni dok stay je lah kat meja tu.

bye jamal.



dr kami,zealous.









kayh.i'm off.