aku-rindu-korang

cik angah wanna wish u all


assalamualaikum :)


heish!banyak sarang labah2 tarantula dah blog nie.

maaf.blogger mmg busy + malas nk update.

padahal byk sbnrnye nk tules.

cme,tak tertules2.

kisah kat skola baru..

kisah tinggal sriss,

hahha!!


but,

ups,

i miss u?

shpuld be,i miss sriss ke huh?

anyway..

i miss SEMUA lah.



tapi sbnarnye,

aku agak kecewa.

sebab ape?

sbb dh kire lost contact ngan sorang member ni.

pdhl,nak ikutkan salah aku ke?

sape yg tak nak cntact sape?

sape yg tak nak amek tau sape?

sape yg...(dh2 enough merepek)


*doakanla die contact aku ye,*

-muka penuh mengharap nie :)-




yeah.bilik aku pun takde tingkap.

ciihhh..!!


btw,

ari tu ade lthn sukan kat skola.

ferst-tym wo mix ngan budak laki.

dulu-dulu lari msti pmpuan2 je.hik3.

ah,,tak penting.


pas cuti ni,

sah2 busy ngan lthn sukan lg.

tapi Anirah ngan Mas da ajak aku msk nasyid ppim.

dan2 la pulak tarikh lwn same ngan ari sukan.

25 june.

so,MAYBE tak merase lah aku ari sukan intesaber.

haha.

teringat lak kak Shiera soh aku jd pmegang sepanduk.

maapla kak,saye takde!

tema kripton taun ni,c0wboyy....!!




last but not least,

enjoy your holiday.

doakan cik angah mampu bukak buku.

siapkan home work

-handout sejarah

-keje addmath dr laman web

-note sejarah

-exercise maths dr Cg As


hah,tu je KOT.


i'm off.

salam sayang dr cik angah.